کلاس‌های آموزشی «قرائت سطح ۷» در پارک علم و فناوری برگزار می‌شود
کد خبر: 4108593
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

کلاس‌های آموزشی «قرائت سطح ۷» در پارک علم و فناوری برگزار می‌شود

کلاس‌های تخصصی صوت و لحن (قرائت سطح ۷) توسط محسن یار‌احمدی، مدرس و قاری کشوری در ۴ جلسه آموزشی ویژه سومین دوره ارتقای حافظان و قاریان با حضور برگزیدگان و ممتازان جامعه قرآنی در پارک علم و فناوری بوشهر برگزار می‌شود.

عبدالله محبوبی، داور مسابقات قرآنی

به گزارش ایکنا از بوشهر، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ویژه برگزاری کلاس‌های تخصصی درس صوت و لحن (قرائت سطح ۷) در سومین دوره ارتقای حافظان و قاریان با حضور برگزیدگان و ممتازان جامعه قرآنی استان، ۲۹ آذرماه، در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاهای بوشهر برگزار شد.

زهرا کشاورزنیا، پیشکسوت قرآنی و مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاهای بوشهر، در این جلسه با بیان اینکه کارهای آموزشی و فرهنگی بنیادین بایستی با استفاده از ظرفیت‌های استاندارد استانی به شیوه آتش به‌اختیار و جهادی اجرا شود، اظهار کرد: کمبود اعتبارات فرهنگی و زیرساخت‌های آموزشی در فعالیت‌های قرآنی پُر رنگ و مشهود است، ولی امکان ندارد که فعالیت‌های قرآنی در حوزه تعلیم و تربیت استان بوشهر، متوقف و یا تعطیل شود.

چراغ راه تشکل‌های فرهنگی و رسانه‌ای

این پیشکسوت قرآنی گفت: ﺑﯿﺎﻧﯿﻪ ﮔﺎﻡ دوم انقلاب در واقع به‌عنوان چراغ راه آینده مردم و مسئولان، مایه تداوم انقلاب اسلامی و راهنمای عملی و جهادی تشکل‌های فرهنگی و مجموعه‌های رسانه‌ای و مؤسسات قرآن و عترت است.

کلاس‌های آموزشی «قرائت سطح ۷» در پارک علم و فناوری برگزار می‌شود

عبدالله محبوبی، داور مسابقات قرآنی، در این جلسه، برنامه‌ریزی آموزشی و تخصصی مؤسسه قرآنی طاها بوشهر را در رتبه عالی و نظام‌مند دانست و تصریح کرد: نیازمند حمایت و یاری اساتید تخصصی و متولیان کشوری امور فرهنگی و رسانه‌ای و قرآنی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در عرصه فعالیت‌های قرآنی هستیم.

محبوبی افزود: باید معنویت و اخلاق به‌عنوان حلقه اول برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی تمامی فعالیت‌های زیربنایی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و قرآنی باشد.

محمدجواد احمدی‌منفرد، رئیس اداره امور‌ قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر، در این جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مطرح کرد: کلاس‌های تخصصی صوت و لحن (قرائت سطح ۷) با حضور محسن یاراحمدی، مسئول واحد تخصصی قرائت سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کشور، طی چهار جلسه در روزهای پنجشنبه، ۸ آذرماه و جمعه، ۹ آذرماه، در محل سالن کنفرانس پارک علم و فناوری شهر بوشهر برگزار می‌شود.

کلاس‌های آموزشی «قرائت سطح ۷» در پارک علم و فناوری برگزار می‌شود

یادآور می‌شود، سومین دوره ارتقای حافظان و قاریان با حضور برگزیدگان و ممتازان جامعه قرآنی استان بوشهر از سوی شبکه آموزشی تخصصی «بلدالأمین» مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاهای بوشهر و با مشارکت ادارات امور‌ قرآنی تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha